loading...

rasedf

admin بازدید : 31 پنجشنبه 04 مهر 1398 زمان : 11:37 نظرات (0)

تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.

admin بازدید : 36 پنجشنبه 04 مهر 1398 زمان : 11:35 نظرات (0)

آشفتگی بازار خودرو بی‌تردید از اتفاقات مهم سال گذشته در این حوزه محسوب می‌شود. البته این آشفتگی‌ها را نمی‌توان بی‌ارتباط با وضعیت تولید در شرکت‌های خودروساز دانست. با توجه به نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦ و همچنین خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها شاهد بودیم که تحرک در خطوط تولید خودروسازان از اردیبهشت ٩٧ به ‌تدریج رو به کاهش گذاشت به طوری که میزان خودروهای تولید شده در سال گذشته نسبت به سال ٩٦ کاهش قابل توجهی داشته است.

admin بازدید : 37 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 16:40 نظرات (0)

این دارای کنترل، یک موتور و مکانیزم رانندگی ساده است. امروزه اتومبیل‌ها می‌توانند کارآیی خیلی بیشتری داشته باشند. آن‌ها ویژگی‌های اضافی زیادی را ارائه می‌دهند که ممکن است مردم حتی نتوانند تصور کنند.

 

امروزه ماشین‌ها می‌توانند صحبت کنند، مسیرهای رانندگی را نشان دهند و حتی با خانواده شما تماس بگیرند.

admin بازدید : 32 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 16:40 نظرات (0)

خودرو به وسایلی گفته می‌شود که بدون ارتباط با وسیله دیگر و به کمک نیروی ماشینی خود، قادر به حرکت باشد.

 

شاید بتوان اولین ایدهٔ مکتوب در مورد وسیلهٔ نقلیه‌ای را که بدون نیروی انسان یا حیوانات قادر به حرکت باشد، در ایلیاد اثر هومر یافت. در قسمتی از رمان، هفاستوس (خدای آتش و فلزکاری) یک سه‌چرخهٔ متحرک می‌سازد و از آن برای جابجایی استفاده می‌کند.  اما در عالم واقع، این وسیله برای اولین بار در کشور انگلستان ساخته شد. این وسیله نقلیه به کمک نیروی بخار کار می‌کرد. این وسیله دارای یک موتور بزرگ بخار بود که برای تولید توان به مقادیر زیادی آب و ذغال سنگ نیاز داشت و جهت استفاده از آن به چند خدمه نیاز بود.

 

 

 

هنری فورد در کنار یکی از خودرو هایش

admin بازدید : 77 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 16:33 نظرات (0)

لوله فولادی برق ابتدا از ورق روغنی ساخته شده و در صورت درخواست مشتریان جهت حفاظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی به سه طریق پوشش محافظ از جنس فلز روی بر سطح آن قرار میگیرد که به اصلاح به آن لوله گالوانیزه می گویند . این پوشش ها به علاوه شامل: 

 

admin بازدید : 39 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 16:32 نظرات (0)

 

شرکت مجموعه ای است که با هدف ایجاد یک کسب و کار تجاری بین 2 یا چند نفر شکل میگیرد و با آغاز فعالیت خود یک سری رویدادهای مالی صورت میگیرد که نیازمند ثبت و گزارشها در اتوماسیون اداری است. حسابداری زیر مجموعه وسیعی دارد که حسابداری شرکتی یکی از زیرشاخه های آن است. یک نکته مهم در زمینه حسابداری شرکتی این است که بدانیم زمینه فعالیت شرکت در کدام دسته از انواع شرکتها قرار میگیرد تا بتوانیم حسابداری متناسب با آن را به کار بگیریم. 

admin بازدید : 34 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 16:28 نظرات (0)

 

 

فیزیوتراپی به شیوه ای از درمان بیماری ها و اختلالات عصبی، ماهیچه ای و اسکلتی گفته میشود که از تجهیزات مکانیکی، جریان های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر بهره میبرد. در این روش ها، ورزش، امواج مختلف، مانند امواج صوتی، مغناطیسی، لیزر، شاک وِیو، رادیویی و خواص درمانی آب (آب‌درمانی)، سرما و گرما، استفاده از سوزن خشکبه کار گرفته میشود. هدف فیزیوتراپی پیشگیری از بیماری ها، درمان، توانبخشی، کاهش نیاز به برخی از جراحی ها و درمان های دارویی طولانی مدت ، افزایش سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد است.

admin بازدید : 35 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 16:27 نظرات (0)

 

افرادی که درتبلیغات فروش حرفه ای هستند، هدایای تبلیغاتی را یکی از بهترین روش‌ها برای به دست آوردن و حفظ بازار معرفی می کنند. به کارگیری هدایای تبلیغاتی در صنعت فروش و تبلیغات باعث شناخت و وفاداری مشتریان و کارکنان شرکت به برند آن شرکت می شود. مهمترین عاملی که باعث جلب توجه مشتریان می شود این است که از محصولات باکیفیت شناخت کافی پیدا کنند. یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدایای جذاب و زیبا به مشتریان است. وقتی شرکتی برای نخستین بار محصولی جدید وارد  بازار می‌کند، معمولا نمونه‌هایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در ادامه با چند نمونه از این هدایا که اغلب شرکت ها سفارش می دهند آشنا خواهید شد.

admin بازدید : 35 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 16:22 نظرات (0)

 

 

هنگام خرید یک ماشین جدید، مردم اغلب به نمایشگاه ها یا فروشندگان خودرو با رنگ خاصی نگاه می کنند.

اگر آنها بدانند که انتخاب خاصشان در رنگ های کارخانه در دسترس است، ذهن آنها بلافاصله با خودرو ارتباط برقرار می کند. بعضی افراد رنگ مورد نظر را دریافت نمی کنند و تصمیم می گیرند رنگ کارخانه را به یک مورد دلخواه تغییر دهند.

پس از آن، همه آنها می خواهند از این رنگ دلخواهشان محافظت کنند تا در برابر عوامل محیطی در امان باشد. و حالاجایی است که نیاز به پوشش سرامیکی خودرو دارید.

admin بازدید : 32 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 16:19 نظرات (0)

واتر پمپ چیست و چه وظیفه ای دارد؟

واتر پمپ یک سیسم خنک کننده است که وظیفه خنک سازی موتور خودرو را دارد که واتر پمپ را یکی از اجزای اصلی خنک کننده خودرو می دانیم. گرمای حاصل از احتراق می تواند باعث آسیبدیدن یا ذوب شدن قطعات موتورمی شود .

برای خنک کردن قطعات از گردش اب در مجرای داخلی سیلندر و سرسیلندر استفاده می شود اب حرارت  رااز تمام نقاط گرم می گیرد و یا خود به رادیاتور می برد

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 1,704
  • بازدید سال : 8,190
  • بازدید کلی : 21,535